Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
W celu złożenia reklamacji lub zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (można napisać ręcznie lub komputerowo) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu lub nr zamówienia i przyczyna zwrotu/reklamacji, data zakupu oraz data otrzymania przesyłki, ewentualnie data wystąpienia wady. Dodatkowo numer konta do zwrotu pieniędzy.

2.Odesłanie produktu
Składając zwrot lub reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
Qbana Mama
Cegielnia ul.Mstowska 2
42-244 Mstów


 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl